Comarch Mobile Sprzedaż

Działa z systemami Comarch ERP

Wszystko co potrzebujesz w zasięgu ręki

Aplikacja Comarch Mobile Sprzedaż powstała z myślą o przedstawicielach działu sprzedaży pracujących głównie w delegacjach i w siedzibie klienta umożliwiając m.in. dostęp do pełnej oferty towarowej, historii transakcji, płatności i kontaktów z klientem czy przeprowadzenie transakcji (preselling, vanselling).

Dzięki Comarch ERP Mobile Sprzedaż osoby pracujące w terenie mogą m.in. komunikować się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie opartych na platformie Android, określać statusy pracy (np. załadunek, otwarcie klapy), czy przeglądać zarejestrowane trasy w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu wyposażonym przeglądarkę.

Prostota działania, maksimum zadowolenia

Korzystanie z analiz na urządzeniu mobilnym jest intuicyjne i proste, ponieważ aplikacja zaprojektowana została zgodnie ze standardami, wymaganymi dla urządzeń dotykowych z funkcjami Multi-Touch.

Dodatkową zaletę stanowi fakt, iż telefon bądź tablet obsługuje większą ilość gestów, niż komputer osobisty, dlatego aplikacja wymaga mniejszej ilości okien i opcji – więcej akcji można wykonać w ramach jednego ekranu.

Rozwiązanie dla systemu Comarch ERP

Dowiedz się więcej o Comarch ERP Altum Dowiedz się więcej o Comarch ERP Optima Dowiedz się więcej o Comarch ERP XL

Klasa rozwiązania: Mobile

Producent: Comarch

Funkcjonalność Comarch Mobile Sprzedaż

Obsługiwane procesy: Sprzedaż i fakturowanie

Comarch Mobile Sprzedaż ułatwia pracę przedstawicieli handlowych umożliwiając m.in.:

  • Dostęp do pełnej oferty towarowej, wraz ze zdjęciami i opisami oraz wszystkimi warunkami handlowymi zdefiniowanymi w systemie ERP
  • Dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów
  • Drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych
  • Wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów
  • Skuteczne planowanie i realizację wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie ERP oraz intuicyjnego Terminarza
  • Wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży
  • Rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami
  • Realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie
  • Rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami
  • Planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.

Producent: Comarch

Ostatnia aktualizacja: 21.05.2018

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

Bezpłatna konsultacja