Platforma iCRM

Działa z systemami Comarch ERP

Rozwiązanie dla zarządców powierzchni biurowych

Zintegrowany system zarządzania zasobami biurowymi iCRM jest rozwiązaniem, którego głównym zadaniem jest automatyzacja procesów związanych z administrowaniem zasobami biurowymi oraz kontaktami.

Aplikacja oferuje szeroki zakres funkcji dostępnych online takich jak komunikacja, obieg dokumentów, zarządzanie zasobami czy też czasem. Wszystkie wymienione powyżej moduły łączą w sobie funkcje systemu CRM.

iCRM sprawia, że optymalizowanie usługi najmu jest dużo łatwiejsze. Dzięki temu administrator budynku może oferować użytkownikom najwyższą jakość połączoną z dużo niższą ceną.

4 korzyści dla Ciebie i Twoich klientów

1. Funkcjonalność i wygoda – optymalny, w pełni mobilny system umożliwiający kompleksowe zarządzanie pomieszczeniami biurowymi.

2. Dobra komunikacja - zapewnia efektywną komunikację na linii właściciel obiektu (administrator) – użytkownik.

3. Dostępność - dostęp do informacji w jednym miejscu przez 24 godziny na dobę.

4. Intuicyjna obsługa - przyjazny w obsłudze interfejs użytkownika sprawia, że praca to czysta przyjemność.

Rozwiązanie dla systemu Comarch ERP

Dowiedz się więcej o Comarch ERP Optima Dowiedz się więcej o Comarch ERP XL

Klasa rozwiązania: Business Process Management, CRM

Producent: Netrix S.A.

Funkcjonalność Platforma iCRM

Obsługiwane procesy: Sprzedaż i fakturowanie, Magazyn, Księgowość

  • Prezentacja i rezerwacja zasobów biurowych.
  • Wysyłka masowa.
  • Rejestr korespondencji.
  • Dostęp do dokumentów finansowych.
  • Analizy i raporty.

Sprawdź wszystkie funkcjonalności Platformy iCRM na: systemy.netrix.com.pl/platforma-icrm


Producent: Netrix S.A.

Inne rozwiązania

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2016

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

Bezpłatna konsultacja

Rozwiązanie dla Twojej Działalności

Sprawdzone w branży

Śledź Aktualności

#RozszerzeniaComarch

#DodatkiComarch

#RozszerzeniaComarch

#DodatkiComarch