Comarch Workflow Optima, XL- Platforma

Działa z systemami Comarch ERP

Obieg dokumentów, Zarządzanie projektami, Budżetowanie, CRM...

Wdrożenie Connecto DMS dotyczy obszarów, których większość systemów ERP nie obejmuje tj. elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami, budżetowanie, CRM, archiwizację informacji, zarządzanie dokumentacją i innymi procesami/dokumentami, które mogą występować w przedsiębiorstwie.

Wykorzystanie najnowszych technologii daje nam możliwość dostosowania rozwiązania nie tylko do potrzeb przedsiębiorstwa, ale również do potrzeb użytkowników, którzy mogą dostosować zawartość i układ informacji do swoich indywidulanych oczekiwań i przyzwyczajeń poprawiając tym samym ergonomię i wydajność pracy.

Kompletny i optymalny przepływ informacji w Twoim ERP

Ideą naszej platformy jest możliwość stworzenia dowolnego pola, formularza, dokumentu i opisanie procesem sposobu jego uzupełniania, ścieżki akceptacji i późniejszej archiwizacji z uwzględnieniem klientów, projektów, budżetów, osób i działań, których te dokumenty dotyczą. Dzięki temu w połączeniu z systemami ERP zapewniamy kompletny i optymalny przepływ informacji zarówno w ramach organizacji jak i we współpracy z kontrahentami podnosząc tym samym jakość świadczonych usług.

Rozwiązanie dla systemu Comarch ERP

Dowiedz się więcej o Comarch ERP Optima Dowiedz się więcej o Comarch ERP XL

Klasa rozwiązania: Business Process Management, Business Intelligence (Controlling), Workflow (Obieg dokumentów), CRM, Inne...

Producent: Connecto

Funkcjonalność Comarch Workflow Optima, XL- Platforma

Obsługiwane procesy: Sprzedaż i fakturowanie, Magazyn, Księgowość, Produkcja, Kadry i płace, Analityka biznesowa

Zalety dla Twojej Firmy

  • skrócenie czasu obiegu informacji
  • bieżące rozliczanie prowadzonych projektów w oparciu o dane rzeczywiste;
  • wsparcie w postaci narzędzi do Controllingu;
  • integrację z systemami ERP;
  • współpracę z systemami kosztorysowania tj. Norma Pro, Zuzia
  • wprowadzenie mechanizmów alertów i przypomnień;
  • zwiększenie kontroli nad obiegiem dokumentów i realizowanymi działaniami;
  • automatyzację i zwiększenie efektywności prowadzonych działań;
  • przyspieszenie dostępu do dokumentów i informacji;
  • redukcję ilości błędów i pomyłek;
  • zapewnienie kompletności danych w ramach realizowanych działań;
  • ergonomię i możliwość dostosowania interfejsu dla każdego użytkownika indywidualnie
  • tworzenie firmowej ‘bazy wiedzy’.

Obszary Platformy DMS

Obieg dokumentów i Workflow – platforma systemu w której definiujemy użytkowników, prawa, definiujemy i tworzymy dokumenty, które następnie ubieramy w proces (procedurę) w ramach którego są one rejestrowane/tworzone, uzupełniane, akceptowane, przekazywane do kolejnych osób – w proces może być włączona komunikacja z kontrahentami (dostawcy, odbiorcy czy firmy świadczące usługi), mogą być z nim związane różne akcje, alerty, przypomnienia etc.

CRM – zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami oraz istniejącymi klientami, rejestracja różnych typów działań, dokumentów, kampanii marketingowych, korespondencji seryjnej, integracja z MS Outlook i Kalendarzem

Projekty – zarządzanie rozbudowanymi projektami (inwestycje, szkolenia, projekty budowlane, projekty marketingowe, badawczo-rozwojowe, informatyczne), budżetowanie planowanych kosztów i przychodów oraz zestawienie informacji z faktycznym budżetem na podstawie dokumentów kosztowo-przychodowych, zarządzanie umowami, tworzenie harmonogramu projektu, współpraca wielu osób w ramach projektu oraz zdefiniowanych dokumentów i procesów

Business Intelligence (BI)– platforma analityczna pozwalająca na analizę danych z wielu źródeł (ERP, DMS czy inne aplikacje, arkusze, etc) działająca na zasadzie in-memory, księga raportów wygląda analogicznie jak w CA Optima.


Producent: Connecto

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2016

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

Bezpłatna konsultacja